zaterdag 17 januari 2015

Nivea Oogmake-up Reinigingslotion








Hello! 
Ik ben weer terug van weggeweest. Pfoe, na een hele zware week achter de rug te hebben kan ik me eindelijk een beetje concentreren op mijn blog. En vandaag heb ik een review voor jullie. Dit keer van de Nivea Oogmake-up reinigingslotion. 
 
''Verwijderd mild oogmake-up en verzorgd de wimpers.''  
 
Aldus Nivea. Laten we een kijken of het wel echt zo is.
 
De verpakking vind ik leuk, fijn deze vernieuwing. Hij is ronder en boller waardoor hij voor mijn gevoel lekkerder zit in de hand en ook makkelijker in je tas past. Het is een lichtblauwe matte verpakking met een witte dop. Niet te schreeuwerig of met teveel poespas. Wel klein, niet heel groot dus, wat lekker werkt als je het mee wilt nemen. 
 
Het product gebruik je gewoon zoals je normaal gesproken altijd doet, op een wattenschijfje. De dop vind ik fijn werken, er komt altijd genoeg uit en nooit teveel. Met ronddraaiende bewegingen verwijder ik mijn oogmake-up.  
 
Het product is heel erg zacht, heel erg mild zoals Nivea beloofde. Je oogmake-up lost gelijk op en je kan het heel makkelijk eraf halen. Ook haalt de remover je oogmake-up er grondig af, dus niet dat ik de volgende morgen wakker word met pandaoogjes. Ik merk persoonlijk helemaal niks van dat het mijn wimpers verzorgt, maar dat ligt echt aan mij.  
 
De substantie is vrij  waterig. Helemaal net olieachtig, wat heel fijn is aangezien er dan geen olie laagje achterblijft.  
 
Er zit wel parfum in dit product, wel helemaal onderaan. Wat betekent dat het minste van alle ingrediĆ«nten die er in zijn gevoegd parfum is. Hij ruikt heel lekker en eigenlijk helemaal niet sterk, ik moet echt mijn neus boven het flesje houden om iets te kunnen ruiken, en als ik het doe vind ik het heerlijk. Het is een hele zachte geur die me ergens doet denken aan babyproducten. 
 
Long story short; Ik vind het een heel fijn product. Hij doet zijn werk goed zonder mijn ogen te irriteren. Of ik dit product aanraad? Ja! 
 
Je kan dit product voor €3,89 bij onder anderen bij de Etos kopen voor 125 ml 
 
Wat is voor jouw een nieuwe verzorgingsproduct-ontdekking waar je tevreden over bent? Laat het achter bij de comments! 
 
Have a lovely lazy Saturday ;)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten