maandag 3 november 2014

10 Redenen om de herfst leuk te vinden





  1. Je kan weer volop thee en chocolademelk gaan drinken
  2. Je kan weer leuke sjaaltjes tevoorschijn toveren
  3. Je kan weer leuke ugly sweaters gaan dragen
  4. De straten zien er tumblr uit door alle blaadjes die op de grond liggen
  5. Je kan weer leuke (en lekkere geur)kaarsen gaan branden
  6. Het is een goed excuus om nieuwe kleren te kopen
  7. Je kan je kamer helemaal herfstachtig inrichten
  8. Er gaat (ging) een uur terug, zodat je een extra uur had om te slapen
  9. s’Ochtends is het nog donker, wat voor mij betekent lekker in een warme (maar drukke) bus zitten en niet door de kou 7 km fietsen
  10. Met je vriendinnen lekker cozy slaapfeestjes houden


Dit zijn voor mij echt een paar redenen om van de herfst te houden, natuurlijk is het koud en soms nat. Maar door die kou kan je bv leuke sweaters aan en sjaaltjes om. En door de regen hoef ik niet 7 km te fietsen. Zo zie je maar weer. Bij elk nadeeltje hoort een voordeeltje (kan ook andersom) ik weet zeker dat ik iets mis. En dat er nog een lijst van 10 voordeeltjes bij kan, maar dit is iets wat me gelijk te binnen schiet als ik denk aan de leuke kanten van de herfst.

Hebben jullie nog een paar dingen die jullie leuk vinden aan de herfst? Zo ja, wat zijn die dan?

A very goodbye and i hope you can enjoy the fall now ;)x
                                                (Foto's komen van weheartit.com )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten