woensdag 5 november 2014

Mijn Favoriete Fall Lipstick







Hello everybody,
Vandaag laat ik jullie mijn favoriete herfst lipstickje zien. Zelf draag ik niet zo veel lipstick maar dit vind ik wel echt een pareltje in mijn collectie. Ik heb het een paar jaar geleden gekregen. Het is de Yves Rocher lipstick in de kleur 407 Rouge Siam.

De verpakking oogt een beetje luxer dan al mijn ander lipsticks. De lipstick zelf is, zoals je al waarschijnlijk gezien hebt, bordeaux/ wijnrood. Het heeft grappige kleine leuke bolletjes die aan de zijkant zitten, wat totaal niet storend werkt. De textuur is lekker zacht en een beetje romig. Het heeft een beetje een matte finish, maar toch glanzend. Ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen. Het heeft een beetje een gedempte en gematteerde glans. Dat is de beste manier waarop ik het kan uitleggen. Het is dekkend na een laag maar je kan het makkelijk opbouwen met een tweede laag wat een prachtig effect geeft. De textuur is dan ook best wel romig.


En nu komt het enige nadeel en eentje waar ik persoonlijk niet zo’n enorm veel moeite mee heb. En dat is dat het snel slijt. Je moet na het eten wel echt even bijwerken. Want dan heb ik een randje rondom mijn lippen en dan helemaal niks in het midden, wat er heel erg raar uitziet. Alsof ik alleen lip liner heb gebruikt en de lipstick zelf ben vergeten.

Ook moet je wel even oppassen met dit kleurtje, alle velletjes komen tevoorschijn. Dus de avond ervoor even scrubben. En dit is dan wat meer persoonlijk; maar hij kan op sommige momenten mijn tanden geliger laten lijken dan ze in werkelijkheid zijn. Dat ligt gewoon aan mijn huidskleur en hoe koel of warm een lipstick is. Dat ligt niet per se aan de lipstick zelf.

Dus ik ben over all helemaal gelukkig met deze prachtige lipstick. Helaas is hij niet meer te koop ;(
Wat is jullie favoriete lipstick van dit moment? Laat achter bij de comments ;)
A very goodbye until next time ;)

2 opmerkingen: