dinsdag 11 november 2014

Primark Brush







Hello everyone,
Vandaag ga ik het hebben over deze Primark face brush. Deze kwast heb ik nu wel een tijdje uitgetest en tot nu toe bevalt hij me wel heel erg goed.

De kwast zelf is vrij klein, wat handig is zodat je je foundation goed kan blenden in stukken van je gezicht waar geen grote brush bij kan. Hij ligt wel lekker in de hand. Het is stevig en na maanden lang gebruik helemaal niet kapot, en er vallen ook helemaal geen haartjes uit.

Als we het nu toch over de haartjes hebben, ze staan lekker dicht op elkaar. Ze vallen er ook niet snel vanaf. Het is zwart van onder en roze van boven, wat wel een leuk effect geeft. Hij pakt je foundation goed op zonder het vast te houden. Ik weet niet hoe ik het goed kan bewoorden. Er blijft zeg maar weinig tot niets op de kwast zitten nadat je foundation hebt aangebracht. Hij is ook heel erg zacht en eigenlijk vrij plat.

Toch zou ik de kwast wat groter gewild. Maar voor de primark en de prijs is het een geweldige gezichtskwast. Ik weet de exacte prijs niet meer maar het was zeker niet veel meer dan €3,- *say whut*

Wat is jullie favoriete merk qua kwasten? Laat achter bij comments

A very goodbye untill next time ;)x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten