zondag 9 november 2014

Ik sta op VeraCamilla.nl




Hello everyone,
Vandaag een iets kortere artikeltje maar wel echt leuk.
Ik sta namelijk in een artikeltje op VeraCamilla.nl
Ik volg haar zo lang en diegene die haar ook lang volgen weten dat ze elke week een twitter question heeft. Dus dan tweet ze een vraag en daar kan je op antwoorden via twitter. Daar maakt ze een screenshot van en misschien sta je ertussen. En ik zag het heel toevallig in mijn timeline en besloot maar te antwoorden. En het is gelukt! Ik sta er gewoon tussen!

Ik ben trouwens die hele droge persoon die heel erg droogjes antwoord met
Nepwimper, zeker weten de nepwimpers.
…….

Oke dit was het dan
Het is kort, ik weet het maar het is wel heel bijzonder
Wat is jullie antwoord op haar vraag; Welk beautyproduct geeft jouw een feestelijk gevoel?
En als je haar site niet kent of niet volgt, neem een kijkje of volg haar want ze schrijft geweldige reviews. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten